Betongkeps,

Vaknade för inte alls längesedan, huvudvärken slår för fullt & är hungrig som tusan. Var ute på Blue Moon bar igår, det blev faktiskt en väldigt bra kväll. Innan utgång hade vi match, vi mötte Onyx. Resultatet blev väl inte riktigt som vi hade hoppats på. Det slutade 4-4, dock känns det lite som en förlust. Eftersom matchen slutade ca. 22:00 blev det lite stressigt ut på krogen, men vi tre grabbar hemma hos Fille (Fille Österlund, Robin Cronhamn & jag) skötte det fint med svepandet av bärsen. (a)

Som sagt, mår ej så great today, dock så är det inget att gnälla på. Kvällen & natten ser ut att bjuda på fest även idag, så vi är på alkoholen snart igen. Vet inte riktigt vart vi ska på fest, förmodligen lär det visa sig lite senare! Så mycket mer planer för dagen har jag ej, förutom att jag ska dra i mig något saftigt på donken snart! :D

Kysssmek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0