Chilldag,

Igår var det galej, det stod Elias för. In the middle of nowhere bodde han, men vilken jävla kåk! Den var stor, riktigt stor. I vilket fall som helst var det bra drag, i alla fall tills person efter person började dra sig hemåt. Runt halv två hade antalet festare halverats, vilket var mycket tråkigt. Dock så var kvällen mer än godkänd överlag!

Dagen har bestått av att ta sig från Elias in till nyk. Några av boysen skulle käka lite bakiskäk, dock inte jag eftersom det skulle bjudas på mat hemma hos min mormor. Där blev det desto nyttigare mat, potatisgratäng med lövbiff. Mucho gott! Sedan hemgång, skulle åkt till Cronkoinho för att plugga lite projektarbete, det sket sig! Vi bestämde att morgondagen fick bestå av plugg istället.

Nu äre platta & föna håret som gäller, dock är det min slav Carolina som får göra det åt mig! (a)

So loooooong!


Kommentarer
Postat av: Anonym

frågan är ju varför du inte va inne i nyk där det var galej hela natten?

2008-12-15 @ 17:45:43
Postat av: moster a-k

haha, va bara tvungen att säga att det inte va lövbiff du åt till potatisgratängen, utan ngt fint kött som typ stått i ugnen en hel natt :P

jag tyckte det va lite roligt bara :)

puss<3

2008-12-16 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0