,

Vaknade upp i Ockle runt 14.00, sov alltså runt 12 timmar, mucho skönt! Gick sedan upp för att äta frukost, den bestod av mackor med mjukost på & juice. Återigen ner i sängen för att sova två timmar, sedan upp igen för att bege sig till pizzerian med Carro + hennes mamma & styvfar. Jag åt kebab, de andra pizza. Mycket gott! Efteråt, snabbt till bussen eftersom jag skulle träna kl. 19.00.

Träningen gick bra, mitt lag vann ju 3mot3-spelet, inte så ovanligt i & för sig! (a)

Gårdagen bjöd Oliver på fest, den hölls på Birgers. Förkröket stod Carl Wallin för, tack för det! Till en början kom jag inte in på Birgers eftersom polisen tidigare stoppat mig med en öl i handen, surt som fan. Kom dock in ca. 30 minuter senare. Det var ingen höjdare väl därinne, jag var inte så nöjd. Vill ändå tacka Oliver för evenemanget, det var trevligt i det stora hela!

Tänkte glida ner i sängen min snart, måste bara tvätta håret & borsta mina tänder först.

Nighty!

Kommentarer
Postat av: Bästa M i stan

Mm visst har dom god mat men sällskapet var nog bättre hihi



2008-12-30 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0