Heey,

Jag är lite senare än de flesta att skaffa blogg, men vad gör det? Nu är jag i alla fall här & ska försöka göra mitt bästa för att göra er intresserade av det jag skriver om min vardag & liknande. Dock vet jag inte hur länge min seriösitet för detta kommer att hålla, men ett försök går ju i alla fall att göra. Bilddagboken är ju inte lika intressant som tidigare, därför blev blogg ett lite intressantare val.

Aja, slut på ordbajseri. Ni kommer nog förmodligen att kunna följa det mesta här, så var intresserade eller ej, up to you!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Snajsigt! Hahaha, hoppas på att det kommer att gå framåt! ;P

2008-12-11 @ 21:41:44
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Din bästa Elin.

håller med dig, bättre sent än aldrig.

Jag kommer läsa den baby.<3

2008-12-12 @ 14:18:09
Postat av: Hanna,

Du har aldrig slut på ordbajs,

du är en riktig ordbajsare ;)



/Hanna,

2008-12-25 @ 15:34:19
URL: http://skogaleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0