Seg dag,

Dagen började med att jag försov mig, vilket inte var så jättebra. Missade förstalektionen som var historia, det visade sig vara lugnt att jag hade missat den lektionen. De som medverkade i klassen berättade att de endast hade kollat på en film om Gustav "Gurra" II Adolf. Min förstalektion blev istället svenska med enligt mig våran sämsta lärare. Jag hade ju redan från början insett innan jag kom till lektionen att den skulle bli lika tråkig som alla hennes andra lektioner vi haft med henne. Vi gick igenom "ismer", vilket innebär olika epoker inom litteraturhistorien. Efter det var blev det att smaska i sig lite käk!

Efter måltiden hade jag två timmars hål, då spenderade jag & tre till lite tid med kortleken, som vanligt lirade vi hjärter. För ovanlighetens skull kom inte jag etta, det satte Bohlin stopp för. Sista lektionen för dagen var natur, även där blev det att kolla film.

Anlände alldeles nyss hem, drog i mig lite flingor & två mackor eftersom mor ej gjort mat! (a) Resten av dagen lär spenderas här, även lite vid matteboken eftersom det tydligen är prov imorgon! -.-

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0