Total dunk,

Betongkepsen sitter på, huvudet dunkar på fint. Mår så fruktansvärt dåligt efter gårdagen, dock mår jag väl som jag förtjänar, I guess. Gårdagen bjöd på studentfeeeeeeeeest, sjukt värd kväll! Förkröket stod Perra "Pung" Pettersson för, lika bra med ölspelet varje gång, förutom att jag alltid ska få upp det sista esset & torska. Andra gången i rad nu! ;o Ska inte gå in på detaljer hur det slutade efter ölspelet, allting ordnade sig fint tillslut. Jag kom till & med in, vilket jag var ganska tveksam på om det skulle gå, var ganska slirig. I alla fall, väl där inne var det sjukt kul. Mesta tiden spenderades på dansgolvet, as usual.

Kom hem runt halv 4, directly till sängen.

Som sagt, baksmällan sitter fortfarande i. Kom knappt ur sängen imorse, men var ganska tvungen att gå upp eftersom det var julavslutning. För övrigt sög den stenhårt, aldrig varit med om värre, tyvärr. Efteråt drog vi ett gäng till K-house, underbart med bakiskäk!

Ikväll blire att kika innebandy, (:

Ciääääääo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0