My weekend,

Fredag: Stannade kvar efter skolan, slutade halv 10. Drog direkt hem till Fille Österlund för att sänka några kalla. Satt i solen & drack lite smått, fan vad fint det var!
Sedan gick vi ner på stan & kikade lite kläder, Fille hittade lite smått & gott!
På kvällen bjöd Sanna på 18-årsgalej på Tellus fram till elva, tack för det, det var mycket trevligt! Efteråt stannade jag kvar på Tellus & körde fullt ös.
Somnade runt fem på morgonen.
 
Lördag:
Vaknade rätt skapligt, schleten som fejn. Vi grabbar tog oss till klockberget & solade i den sköna solen. Sedan gick jag & fille hem till honom & sov ett par timmar.
Efter våran lilla sömn gick vi & köpte korv, återigen hem & stekte på dom. Gött vare!
Sedan tog vi det ba lugnt till Robinson.





Idag har jag inte gjort något alls, var med fille & eken tills bussen hem gick. Väl här hemma har jag inte gjort någonting alls förutom att ha gått ut med hunden! :)

Skön helg i alla fall, tack alla som medverkat för det!

/ auru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0