Senaste tiden.

Veckan som varit har jag hunnit med lite saker. Skolan har tagit en del tid, har pluggat lite & så. Haft prov i både matte & natur. Naturen gick väl sådär, G i alla fall. Matteresultatet har jag inte fått reda på ännu. Det kommer vi troligtvis få reda på efter vårat lov som är nästa veckan.

I fredags var jag på den nyöppnade krogen Karma i Nyköping. Till ern början var det rätt trist, antar att det var för att jag var för nykter. Lyckligtvis träffade jag & marcus en polare från tälje som kände DJ:n för kvällen, genom det kunde han dricka gratis från baren. Därför serverade han mig & marcus med flertalet drinkar & shotar, så kvällen slutade rätt vingligt! (a) En mycket rolig kväll i sin helhet!

Var med mor min i Södertälje i söndags & inhandlade ett par Converseskor, även ett linne. Sedan åkte vi & storhandlade på ica ute vid Scaniarinken. Efter det så skjutsade hon mig till Nykvarn där jag kikade på innebandy. Trosas 92or, som för övrigt bestod av åtta stycken 92or från vårat juniorlag, pissade rent ut sagt på Onyx & vann med 9-1 i finalen. Sjukt bra gubbs, ett extra plus till Rille Westerberg som var kingen!

Annars har dagarna varit som dom alltid brukar vara, rätt lugna & så vidare. Oj, en sak höll jag på att glömma. Jag & Cronko lämnade äve in vårat projektarbete i fredags, riktigt skönt! Antagligen kommer vi få tillbaka det & finputsa lite på det, men det är vi beredda på.

/ auru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0