Croatia,!

Ja, som jag namnde tidigare ar Kroatien helt underbart. Allting ar verkligen perfekt - Hotellet, platsen, maten & sallskapet! Jag njuter mer for varje dag som gar, kan inte bli mycket battre helt enkelt. Forvisso har jag lite hemlangtan, men vill inte hem annu. Sa det ar skont att vi har nagra dagar kvar att spendera har, sa man kan bli lite brunare ocksa! (a)

Idag var vi ute med en trampbat ute pa medelhavet, det var supermysigt. Livet lekte ganska bra nar man satt dar bak med farsan & drack ol medan mor & syster trampade pa for fullt, haha! :D
Jag & mor hann bli sjosjuka ocksa, sa vi spydde lite snyggt over batkanten. Sa numera heter det inte medelhavet langre, kalla det garna spyhavet!

Ska forsoka njuta sa mycket som mojligt av de sista dagarna har, & det lar inte bli nagra problem. Forhoppningsvis ar jag lite brunare an de flesta av er dar hemma nar jag kommer hem.

Hoppas ni alla har det bra, ses pa sondag!

/p.a


Kommentarer
Postat av: angelica

ah vi ses på Söndag <3

2009-08-12 @ 21:27:16
URL: http://qqangelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasa, gör vi?

2009-08-14 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0