Croatia,

Kanns lite halvpinsamt att jag skriver om massa som ar i princip oviktigt, & sa skriver jag inte ens nar jag ska till Kroatien. Sa ar det i alla fall, nu sitter jag i detta vacka land, & allt ar helt underbart!

Vi bor pa ett superfint hotell, ligger precis intill medelhavet, sa det kan man absolut inte alls klaga pa. Vi har all inclusive ocksa, sa vi har buffe till frukost, lunch & middag. Det ar supergott! Pricken over i:t ar att man far dricka hur mycket ol man vill till lunchen & middagen! :D

Som pa typ alla andra hotell har vi aven en pool har pa hotellet, det ar dar vi brukar hanga varje dag. Det ar verkligen superskont att bara komma ivag ett tag & bara slappa, sa detta stalle ar alldeles utmarkt i mitt tycke!

Jag tankte avrunda nu, men jag ska forsoka uppdatera nagon eller nagra ganger till i alla fall!

Vi hoppas pa over 30 grader imorgon ocksa! ;)

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0