Dödstrött,

Jobbade över idag också, så jag är riktigt trött i kroppen just nu. Men som plåster på såret är det ju fredag imorgon, riktigt jävla nice! :D Kommer i rättans tid må jag säga.

För övrigt, något som jag glömde nämna igår, var att jag köpte nya inomhusskor igår. Mina andra var helt slut, så det blev ett impulsköp. Jag är iallafall nöjd, riktigt sköna & rätt fräscha. Dock matchar dom inte matchstället skitbra, men vad gör det. Jag klär dom förhoppningsvis ändå.

Blir nog att nöta kudde alldeles strax, måste sova många timmar inatt så jag är pigg & fräsch imorgon. Känner verkligen att jag behöver mycket sömn nu!

/p.a

Kommentarer
Postat av: Norin

bästa köpet du någonsin kommer göra ;)

2009-08-27 @ 23:17:03
Postat av: auru

helt klart! :)

2009-08-29 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0