,

Som sagt, jag kom hem i söndags, men jag har inte riktigt brytt mig om att sitta vid datorn sen jag kom hem. Det kändes viktigare att träffa några vänner & så före. Nu har jag iallafall etablerat mig här hemma igen, har kommit tillbaka till verkligheten igen när det gäller jobb & allt annat. Känns skönt, men på ett sätt inte. Jag saknar Kroatien mycket! Det vill jag tacka min familj för, det är ni som gjort det bra. Vi spenderar inte tid tillsammans så ofta, men när vi väl gör det är det underbart att vara med er!

Ni kanske undrar vad vi gjort under vår semester. Mitt svar är enkelt - Vi har inte gjort något speciellt alls! Det var bara så skönt att komma ifrån den riktiga "verkligheten" & bara ta det lugnt & koppla av till max. Att bara komma ifrån hemstaden i en eller två veckor gör stor skillnad, det gör det verkligen!

Denna vecka är sista jobbveckan jag har på Camfil, så sen är det bara för mig att leta vidare efter ett nytt jobb. Hoppas det löser sig i dessa svåra tider!

Jag skriver något litet sen innan läggdags!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0