,

Nyss hemkommen från ett hårt fyspass, så nu är man hyfsat slut! Sprang intervaller på ca. 425 meter, denna sträcka sprang vi nio gånger i fullt tempo. Efter detta hade vi ett innebandypass på ungefär en timma. Som sagt, nu känner jag mig rätt mör i kroppen, men det är det värt! Skönt att man kommit igång igen, det gäller bara att fortsätta kriga för att få upp flåset ytterligare.

Annars har dagen sett ut precis som alltid, det vill säga att jag har jobbat & inte gjort mycket annat utöver det, förutom träningen förstås!

Det sköna med att vara slutkörd är att jag kommer sova riktigt bra sen. Morgondagen är en annan dag, den vill jag inte ens tänka på, för jag lär ha skapligt med träningsvärk!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0