Helgsammanfattning,

Sådär ja, då fick jag äntligen tid till att lite kort sammanfatta denna riktigt galna helg som har innehållt det mesta. Men blir lite smått sur på att blogghemsidan är riktigt seg, någon stämmer ju inte. Hoppas att dom löser det!

Fredag
: Som ni såg tidigare arrangera Sofia & Jonna 18-årsfest i Nyköping i någon lokal som jag inte kan namnet på. Blev lite bråttom att ta sig till buss & tåg som skulle gå till Nyköping eftersom vi hade träning innan, den slutade runt halv åtta, så jag fick fixa mig lite halvsnabbt. Drog även förbi Linko en sväng innan vi drog till bussen, tog en eller eller två.
Som sagt, vi tåg bussen till vagnhärad, där mötte vi lite senare resten av gänget som skulle med till festen. Tåget till Nyk gick runt halv elva, så vi var framme runt tio i elva.
Var lite för nykter vid vårt ankommande till festen, men det styrde verkligen upp sig lite senare. En helt okej kväll, jag hade iallafall kul! :)
Tack Jonna & Sofia!

Lördag: SKUMPARTY!
Jag & Fille smygstartade hemma hos mig med lite öl. Vi fixade oss, drog sedan till Norre där en hel drös befann sig. Så innan vi drog till Tullhuset var vi där, pratade & hade det väldigt trevligt.
Runt elva drog vi oss ner mot hamnen & rakt in i skummet ba. Alla på dansgolvet bjöd verkligen på sig själva & det var riktigt kul & inte minst riktigt galet! En underbart rolig kväll & sommaren på Tullen kunde inte sluta på ett bättre sätt! :)

Idag har jag shoppat lite - En moulitröja, G-Starjeans & ett par skor. Hur nöjd som helst! Men det sved lite i lädret, dock är det värt det! :)

Ska sova nu, jobb imorgon!

Sleep tight, folks!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0