total jävla ångest,!

Finns inget annat ord att använda just nu än ångest. Gårdagen var riktigt bra igår i Norrköping. Var där med Fille, Phille, Mackan & Jonnie. Startade hemma hos Fille, tåg sedan tåget 22.49. Eller inte Fille & Mackan, dom missade tåget, men fick istället skjuts av Bebbe som tur var. Framme i Norrköping runt kvart över elva, ställde oss i kö till Hugo, ångrade oss snabbt & ställde oss i kö till Otten. Inte så mycket folk därinne, men bra drag iallafall, så det var nice!

Utslängd runt kvart över två, ingen som helst aning varför, för just vid det skedet var jag inte alls så full som jag blev senare. I vilket fall, jag tog mitt pick & pack, träffade på två randomtjejer som jag gick med till mc'donalds, haha! Var därborta ett bra tag, sedan kom alla andra grabbar dit, alla förutom Jansson som fortfarande ingen vet vart han är. Lite orolig är man ju, han hade tappat bort sin tröja, hans plånbok & mobil låg även i den. Hoppas han mår bra!

Gick sedan mot bussen som gick 04.10 till Nyköping. Slocknade direkt på bussen, vaknade upp & steg av bussen & märkte att jag tappat min telefon på bussen. Lyckat avslut, inte direkt va. Kepsen & spriten även borta, hah. Aja, en rolig & galen kväll i det stora hela, så jag är väl rätt nöjd trots allt. Tack för det, boys!

Tidigt i säng idag, har faktiskt fixat jobb, dock bara någon veckan framöver, men bättre än ingenting. Ska jobba på fars jobb, Mboije, kan bli trevligt! :)

By the way, ingen som har en telefon att sälja? Hör av er i sådana fall.

/p.a

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta minnnnnnnnn!

2009-08-23 @ 21:17:10
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/
Postat av: auru

gärna!

2009-08-24 @ 21:29:58
Postat av: auru

gärna!

2009-08-24 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0