yippi,!

Haha, världen är bra jävla liten alltså, helt otroligt! Min far fick ett sms igår där det stod: "Jag sitter på en buss med din sons telefon i handen" & så vidare. Jag trodde inte att det var sant först. Jag ringde iallafall denna person idag som har min telefon, & det visar sig vara en av min mosters bästa vänner. Vilken tur jag hade att telefonen just hittades av denna person, man vet ju vad andra människor är kapabla till, det finns nog många som bara skulle ta telefonen utan något som helst snack. Ett STORT tack  till Viktoria för att du hörde av dig, jag hade verkligen ångest att jag tappat bort min telefon. Men nu är den som sagt i säkra händer, & jag känner mig lättad! :)

Något som är ännu mer positivt är att kontot kommer fyllas med massa pengar imorgon också, riktigt skönt med lön, no doubt about that! Men ska antagligen spara en hel del, körkortet är inte gratis!

Dessutom har jag varit duktig idag, jag har både varit duktig på jobbet, sen har jag även haft fysträning nu på kvällen. Att en så ångestfylld dag som det verkligen var igår kan vända så snabbt, det är helt otroligt, men ändå hur skönt & lättande som helst.

Snart sovdags, min kropp är helt slutkörd!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0