,

Jaha, denna morgon/förmiddag har det blivit mycket prat i telefon med Roger Törnkvist om innebandy. Eftersom jag inte trivts så jättemycket med våran nya tränare så har jag haft Rogga som ett litet bollplank. Riktigt skönt att snacka om det. Har även pratat med vår nya coach Anders idag också, han ringde upp mig, jag blev självklart lite chockad. Skönt att få ut lite snack där också. Så vi får se om det blir någon vändning på det hela när jag återvänder till innebandyn efter att min fot blivit bra, det känns som att det kan bli något bra iallafall, känslan har varit så senaste veckan då jag bara har lagt fokus på vad jag själv gör på innebandyplan!

Eftersom det blivit mycket snack idag har jag inte fått någonting gjort förutom att bada, kom fan knappt i badkaret eftersom foten gör så fruktansvärt ont, hoppas verkligen foten blir bra inom en snar framtid!

Ska ner & ta något att äta nu, sen lite senare idag ska jag åka & byta min jacka till en större storlek. Innan jag gör det kanske jag & mor drar till vårdcentralen & fixar ett par kryckor, kan fan inte stödja på foten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0