Så gälet,

Jaha, ännu en helg som är slut. Alltid lika segt & tråkigt med söndagar, men bara att acceptera, I guess!

Som sagt, i fredags var vi ute på volym i nyköping. Började med att jag & Norre åkte till Otti & drack lite bira. Därefter fick vi skjuts av Ottis mor till nyköping, hem till Jonnie. Phille Jansson fick vi även med oss som vi hämtade upp i vagnhärad. Ett mysigt förkrök var det minst sagt hemma hos Jonnie, tack boys för det. Lite efter tio började vi gå ner mot stan & till nämnda volym. Var lite skönt att glida förbi kön måste jag säga, fick många arga blickar från folket i den långa kön! :-D Kvällen var hur bra som helst, enda tills jag skulle hämta ut min jacka från garderoben. Min nya jacka fanns tydligen inte kvar, skapligt tom jag blev inombords. Kommer iallafall få en ny jacka, vilket är riktigt skönt. Ska ringa till dom imorgon & förhoppningsvis har jackan kanske kommit in, annars får jag ut jackan på hemförsäkringen, & dom betalar självrisken. En riktigt rolig kväll rakt igenom, förutom jackan som försvann då.

Igår var jag nere på stan i nyköping med familjen. Fick ett par nya converse inköpta, för ovanlighetens skull. Var hemma i trosa vid halv 5, började då göra mig i ordning för dagens partaj som sarah & sara skulle bjuda på uppe i socitetshuset. Kvällen började iallafall hemma hos Robert Sjöberg där vi var massa boys, sjukt roligt! Tack Sjöberg för det, plus alla ni andra.
Var uppe vid festlokalen vid elva, vi var väl i princip sist dit, så vi möttes av många festsugna människor som redan var på plats. Kvällen var helt okej, mycket dans & mingel, så det var nice! :-)

Idag vaknade jag av att Cronko ringde på telefonen, då var det tydligen pizzadags. Jag, Eken, Cronko, Henkan & Orrmo drog ner på stan & klämde i oss en varsin pizza, hur gott som helst dagen efter, som alltid! Efter pizzan åkte jag, Eken & Orrmo hem till mig & enbart tog det lugnt. Lyssnat på massa gäälen musik & bara pratat. Dom båda drog hem alldeles nyss, så nu sitter jag här ensam!


Har även nätshopat lite idag, vad jag beställt ser ni här nedanför. Can't wait tills dom anländer på posten, hoppas dom kommer innan nyår, vore lovely!








Kanske ska träna fotboll idag med Orrmo, kan bli kul. Träningen börjar åtta, så hinner tänka lite mer om jag nu ska träna eller inte.

Hoppas eran helg varit lika bra som min, & så taggar vi för nyår! :-)

Kommentarer
Postat av: Simpiiiiiii

alltså kuuul jag beställde ngra tröjor från mouli och det enda dem kunde skicka till mig var en tröja som inte ens var till mig :p skapligt less man blir!

2009-12-29 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0