Seg tisdag,

Fick ett samtal nyss av Filip Österlund, han satt nu på tåget upp till Sälen, buh! Som tur är kommer han tillbaka om cirka en vecka till Nyköping igen, fast bara en dag dock. Så då drar jag till honom & myser lite. Kommer med största säkerhet göra ett besök upp dit i vinter, i februari hade jag tänkt mig. Lär bli galet som fan!
I vilket fall som helst kommer jag sakna dig när du är däruppe, diggar dig mannen! Hoppas du får det riktigt trevligt, det är du värd.

Som sagt, seg tisdag detta är. Vaknade sent idag också, lite innan två för att vara exakt. En & en halv timma efter är det ju fan mörkt igen, helt sanslöst. Eftersom jag inte har något planerat idag så ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Ska möjligtvis dra till Eken lite senare, då blir det nog övernattning där också! :)

Peace

Kommentarer
Postat av: fille

söt du e då!

2009-12-08 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0