Snow,

Ja, det lär ju inte vara någon som har missat all snö som har fallit ner på marken. Det hade ju redan kommit lite snö igår, men snön som kom idag har ju fördubblat höjden, om inte mer än dubbelt. Det är mysigt såklart, får hoppas att kylan håller i sig i nio dagar till så att det är vitt på julafton, för det höjer ju upp julstämningen rejält!

Jobbat som vanligt idag, 11-16. & eftersom det kommit så mycket snö idag fick jag direkt ta tag i skyffeln & skyffla bort all snö på uppfarten när jag kom hem. Känns som man gjorde allt förgäves, för imorgon är det ju lika mycket snö igen. Dock så hade det ju varit dubbla mängden imorgon, så det kanske inte var så onödigt att skotta bort allt ändå! :-)

Känner mig ganska uttråkad, eller väldigt uttråkad rättare sagt. Kommer fortsätta med det & sitta vid datorn hela kvällen tills jag ska sova, vilket lär bli tidigt idag. Lika bra att sova mycket nu i denna smått stressiga jultid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0