Work,

Work, work. Börjar bli ganska mycket jobb nu. Jobbade igår, även idag.

Det ligger till såhär nu att jag är en assistent till en farbror som är boende på ängsgården, han behöver sysselsättas lite mer än de andra. Personen som brukar ta hand om honom har rest iväg, & därför har jag tagit över nu. Så nu jobbar jag hela december & januari, alltid skönt med flis! :) Efter januari är slut får vi se vart jag tar mig vidare, kanske fortsätter att vara vikariera på ängsgåren, men det återstår att se!

Foten har iallafall blivit mycket bättre. Häromdagen kunde jag inte ens stödja på den, nu kan jag faktiskt gå väldigt bra på den & det gör inte så ont. Köpte även ett fotskydd i tisdags som ska stabilisera, så på måndag kan jag nog börja träna igen, zwiiiiit!

Ska ner & äta nu, ciäääääääo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0