Namnlös,

Bara jag som tycker kepsen nedan är snygg? Sugen på den som fan, dock kanske i en annan roligare färg!





Dagen har endast bestått av skola. Hade prov sista lektionen i natur, det kändes faktiskt riktigt bra. Bara att vänta & se vad jag får för resultat.

Igår hände något ganska kul faktiskt. Junislaget hade fått 5 klubbor till laget, vi lottade ut dom i laget. Man brukar ju inte dra några nitlotter, så jag gjorde det inte denna gång heller. Jag var en av dom 5 som lyckades vinna en klubba. Då sparade man 1200 kr, det var ju inte helt fel. Kanske lägger in en bild på hur klubban ser ut sen!

Tänkte möjligtvis plugga lite nu, får se om jag orkar.

/ auru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0