w595,

Fick ny telefon häromdagen, närmare bestämt i fredags. Jag är riktigt nöjd med den! (y)




                         Sony Ericsson w595


Har varit lite inaktiv nu de 3 senaste dagarna, det beror på att jag inte suttit vid datorn. I torsdags var det studentfest, tänker inte berätta så mycket om det. Det var en bra förfest med mycket trevliga människor, så den var lyckad. Vill tacka Selander för det! Sen gick det bara utför, för stort intag alkohol i kroppen.
Vill även tacka Selander för sovplats!

I fredags var det fest hos Löf, dock var jag nykter. Mycket trevligt folk där också, så man kan även ha kul nykter!

Igår hade jag match, slutade 10-10, tyvärr. Drog på oss en onödig utvisning i slutet när vi ledde med 2 mål, så motståndarlaget, Järna SK, lyckades både reducera & kvittera.
Efter matchen tog jag det lugnt, kikade på först Melodifestivalen, sedan Bruce den allsmäktige.

/ auru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0