Words come easily,

Sitter här för tillfället & dunkar lite house, samtidigt som huvudet dunkar. Baksmällan slog i mycket hårdare än jag trodde den skulle göra, dock så mår jag som jag förtjänar, tyvärr!




Lite kort om gårdagen då -

Eftersom alla i vårt lag är skadade samt sjuka blev jag tvungen att ställa upp att lira med a-laget. Jag & far ringde till hela laget, men det var endast 5st. som var friska & hela. Matchen var i torshälla, i den nya hallen, Ellfolks Arena. Det enda positiva med resan var faktiskt hallen, den var riktigt fräsch! I övrigt var det inte mycket positivt, vi förlorade matchen med 11-8,  jag gjorde 2 mål. Hemresan kändes alltså mycket längre genom förlusten!

Efter matchen drog jag dirr hem & fixade mig i ordning för att sedan ta mig till Kicken där det ordnades krök. Väl framme fick man ett fint välkomnande, först kommer norre fram, full som fan & kramar mig. Sedan kommer nästa fyllepack & gör likadant, det var mysigt! :D
Hemma hos Kicken bjöds det på ölspel, armbrytning, shake med mera. Det var trevligt!

Sedan for vi till Sportbaren, dit ingen av oss grabbar varit tidigare. Tog taxin dit, åkte först förbi Peter, den nyblivne 18-åringen, & hämta hans plånbok, sedan vidare ner mot stan & sportbaren. Väl därinne var det smockfullt, mest äldre som vi också hade anat. Inte ett enda bord var ledigt, så vi blev helt enkelt tvungna att stå upp.

Runt halv två åkte jag taxi hem & sov, slocknade ganska omgående kan man säga.

Denna dag tänker jag bara ta det lugnt, möjligtvis dra ner på stan & ta en fet kebabtallrik, men det återstår att se.

Tjarrrrrrrå!


/au

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hellstrand

Ohoj, tänk och trycka den där kvinnan mellan skinkorna!

Hon bara lyser kåthet.

2009-02-02 @ 10:32:32
Postat av: au,

du är fan körd hella!

2009-02-02 @ 16:15:03
Postat av: hella

haha! skön den där fredrik hellstrand är..

2009-02-03 @ 15:58:32
Postat av: au.

jävligt skön, han är mer körd! :D

2009-02-03 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0