bläääh,

Som jag nämnde i gårdagens text hade vi match idag också. Efter mycket om & men vann vi tillslut. Efter att ha haft en ledning med 7-1, vann vi bara med 9-8. Vinst är vinst, men ändå dåligt gjort av oss att släppa dom så tätt inpå. 3 poäng i alla fall, viktigt som bara den!
Mycket annat har inte dagen bestått av, bara chill. Hella drog nyss, vi har lirat lite NHL & FIFA! :)

Hoppas du kan tro på mig det jag sagt & säger, det är inget jag bara hittar på.
Just nu önskar jag bara allt var som förr!


/ au

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt ska bli som förr, fattar fortfarande inte vad du menar med det ;o

2009-01-12 @ 21:54:01
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0