(: ,

Dålig på update för tillfället, but trust me, it's gonna be better!

Endast en lektion i skolan idag, specialidrott B, vilket innebär innebandy för min del. Temat för dagen var skott, skönt att inte behöva röra på sig allt för mycket! (a) Lite fascinerad av Anton Eriksson i kassen, han skötte sig faktiskt riktigt bra. Han har lite mer målvakt i sig än mig om ska säga så.

Från sporthallen till skolan för att käka lite mat, dagens lunch bestod av ris & kebabgryta, slank ner fint i magen! Fick sedan ett meddelande av Nicklas, & även han hade slutat tidigt idag. Så jag, Nicklas & Bohlin tog stadsbuss till försäkringskassan för att sedan ta vår buss hem till sköna & lilla trosa.

Tiden här hemma har jag endast spenderat framför denna tråkiga dator, rätt avkopplande ändå.

Kvällen bjuder på game i innebandy, dessvärre i Eskilstuna kl. 20.15. Skaplig tid en fredag kväll när man hellre skulle vilja dricka lite öl, men ikke! Så jag drar hemifrån vid 17.45 för att samlas i vagnhärad, glider sedan vidare mot orten där matchen ska hållas.

See you soon, again!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in mer bilder :D

2009-01-19 @ 23:44:10
URL: http://nattmysochmystild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0