fiiiiiiiiifan,

Ledig från skolan idag. Ledig ska jag inte säga att vi var, vi hade inga lektioner, man får kalla det vad man vill. I vilket fall var det hur skönt som helst att sova ut, välbehövligt också för den delen!

Hade även match idag, en match jag inte vill tala alltför mycket om. Laget vi mötte var ett av det sämsta jag mött, ändå lyckades varenda kille i vårt lag underprestera & lyckades också förlora. Mer säger jag inte, förutom att det är nog inte bara jag som är jävl*** missnöjda med matchen.

Vill ändå ge en eloge till Hella, du var bäst på planen i vårt lag idag!

Game imorgon igen, hemma mot Telge SIBK. Ser fram emot en härlig fight! Hoppas dom flesta kommer & kikar!

kyss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0