Ingen rubrik,

Tänkte börja med att sammanfatta gårdagen lite kort, & den började med att jag steg upp ur sängen runt kl.10, käkade frukost för att sedan ta mig till vagnhärad för att lira match med a-laget. Matchen vann vi tillslut efter att inte ha lett den överhuvudtaget tills det var en sekund kvar av matchen, då Elis gör 7-6 & avgör därmed matchen. Skönt att se att man aldrig ger upp, utan matchen ska spelas till slutsignalen strömmas till örona!

Efteråt tog jag mig hemmåt, ringde min St. Ek & frågade om vi skulle gå ut på kvällen, han var tydligen inte så sugen, så jag & otti (80) drog istället till nyköping.

Väl framme arrangerades förkröket av Crullet, ett mycket bra förkrök enligt mig & även enligt de allra flesta som medverkade. Runt 23.15 drog vi vidare till Tellus, kom in runt 23.25. Det var tokdött när vi anlände, men helt plötsligt var det fullt & kvällen blev lyckad i det stora hela, så jag är inte annat än nöjd! :)

Somnade runt kl.06.00, vaknade 3 timmar senare eftersom flera av personerna hos Crullet som övernattade där var uppe & städade. Tydligen fick man inte sova längre, det var bara att acceptera.

Bussen gick hem 12.23, kom hem runt 14.00. Sen dess har jag i princip bara sovit, men fick itne sova längre när Melin anlände hit. Så nu tänkte jag & lillgrabben kika en rulle!

På återseende!



Kommentarer
Postat av: allllie

så du har blogg du!!!! trevlans

2009-01-19 @ 00:41:20
URL: http://peckish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajemen,



:)

2009-01-20 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0