Ännu en helg till enda,

Ännu en helg som är över, & som vanligt är det jobb som väntar denna vecka. Måste säga att det var en grym helg igen, en av de bättre till & med på väldigt länge. Idag orkar jag dock inte skriva så detaljerat hur min helg varit, tänker endast sammanfatta det väldigt kort.

Fredag:
Slutade jobbet ett, sedan hem. Runt tre drog jag ner på stan för att göra synundersökning, behöver bevis på att min syn är bra eftersom jag ska på handledarutbildning till körkort imorgon, better late than never! Så nu ska körkortet tas så fort som möjligt är det tänkt.
Efteråt drog jag hem, duschade & så vidare för att sedan dra till Norre. Vi drog sedan ner på stan för att kirra bärs. Åkte sen hem igen & åt med far, Thomas & jonas. Kött, pommes & bea, så nice.
Efter middagen gick jag hem till Cronko & sänkte min första kalla, gutt! Under tiden vi var hos Cronko styrde vi ölspel, snacka massa & hade det mycket trevligt.
Runt elva fick vi skjuts ner av Hella till Fina Fisken där kvällen avslutades, mycket trevligt där också. För övrigt sov jag & Norre hos Mad Majk, tack för det! :)

Lördag:
Inge kul att vakna upp denna dag, baksmällan slog hårdare än vad jag hade tänkt mig. Vaknade upp hos Micke, tog det bara lugnt i en timme. Sedan drog vi ner på stan, för Micke skulle ta en synundersökning även han. Sedan gick vi till Papas & smällde i oss en varsin Viking kebab, förutom Norre som åt en Azteka!
Vi hade därefter tänkt oss att åka & bada, men insåg snabbt att det var lite för mycket moln på himlen. Istället bestämde vi oss för att åka på bio. Vi åkte till Heron & såg Baksmällan, vilken sjukt jävla bra rulle! 5 av 5 möjliga får den garanterat. Hemma runt nio, knäppte inte förrän då den första kalla ölen, gött! Jag, Norre & Cronko satt hemma hos den sistnämnde i ca. 2 timmar, gick sedan till Linko för att köra vidare lite. Vi blev dock inte kvar där längre, utan vi for ner till Tullen för att kika om det var folk där, helt otippat så var det faktiskt rätt mycket folk där & det var riktigt bra drag! kvällen kunde faktiskt inte avslutats på ett bättre sätt, det var sjukt kul där.
Hemma runt halv 4, då direkt till sängen!

Söndag: Inte gjort något vettigt alls idag, var endast hos Norre i typ en timma & lirade lite tv-spel. Annars har jag som sagt inte gjort något alls idag.

Snart sängdags, men först en fet macka & o'boy! :D

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0