Destination,

Denna jobbdag har varit fruktansvärt seg, jag vet faktiskt inte vad det berodde på. Klockan gick så fruktansvärt sakta bara, kändes som att jag jobba 12 timmar istället för 8.5. Well, efter dom två allra första jobbdagarna så tänkte jag att detta sommarjobb skulle bli pest & pina, men i dagsläget är det faktiskt ett riktigt nice sommarjobb, bra betalt också för den delen. Arbetskamraterna är toknice, det är nog det som gör dagarna så pass bra & sköna som dom är. Onsdag imorgon, & jag får faktiskt redan känslan av helg, sweeeeeet!

Väl här hemma har jag faktiskt hjälpt mor & far lite, dom håller på & rensar massa ogräs på framsidan, så jag har kört fyra lass med skottkärran upp till skogen! (a)
Nu ska jag bara sitta kvar här & ta det lugnt en liten stund, sen blir det riktigt tidigt till säng idag, känner mig faktiskt riktigt sliten. förövrigt kommer carro och myser med mig i natt.

/p.a

Kommentarer
Postat av: angelica

läs min blogg! :D

2009-07-10 @ 16:00:57
URL: http://qqangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0