,

Dålig uppdatering igen, illa av mig! Har inte suttit vid datorn på flera dagar nu, har gjort massa annat som hindrat mig från att sitta här.

I fredags blev det hårt krök i alla fall, även fast det inte riktigt var tänkt så. I vilket fall som helst var vi hos Nicklas Norin på föris. Vi boys som var där lirade ölspel, Carro satt vid sidan av. Ölspelet slutade helt galet med att jag torskade & fick dricka upp all öl som fanns i tillbringarn. Sen kan ni lista ut vad som hände! :D Kvällen avslutades på Tullhuset som vaaaaaaaanligt, dock var det inte jätteroligt där!

I lördags åkte jag till Stockholm med Carro, precis som jag nämnde i tidigare inlägg. Vi tog tåget 10.36 från Vagnhärad, var framme ca. 11.15. Det blev en heldag uppe i storstan med enbart shoping & lite mat förstås. Köpte en tjocktröja från Vailent (700 kr) , Converseskor (700 kr) , t-shirt från H&M (100 kr) & ett par solglasögon (180 kr). Det var en riktigt trevlig dag. Tack för det, Carolina!
Vi var hemma i Trosa runt 18.15, då åt vi varma mackor, gott! Några timmar senare drog vår familj + familjen Svensson + Carolina ner till Fyren & tog en varsin öl. Efter det drog jag, Carro & syster min hem till Marcus & chillade ungefär två timmar, sen åter hem igen & sova.

Idag har jag inte gjort ett skit alls typ, har bara degat i soffan hela dagen. Kikade på Formel 1 däremot, Lewis hamilton vann före Kimi Räikönen & Mark Webber.

Resten av dagen ska jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0