,

Ja, veckodagarna känns lite same, same. Gör ju i princip samma sak varje dag, vilket är att jobba. Fast imorgon är det sista jobbdagen innan jag drar till Kroatien, såååå nice! :D

Jag har alltså som ni förstått jobbat idag, & även tagit en löprunda med högt tempo med Nicklas &  Robin. Mycket skönt var det, skönare än löppasset i tisdags måste jag medge. Måste verkligen komma igång nu lite innan försäsongen börjar, för den lär bli jävligt tuff!
Var på en liten promenad med hundarna också faktiskt. Är ju tvungen nu när mina föräldrar är borta på kryssning. Jag vill fan också vara där!

Vill utbringa en gratulation till min mor som fyller 40 år idag. Det är just därför dom är på kryssning. Hoppas ni har det kul, far & mor, plus alla andra som ni bjudit med.









Låttips - säkert välkänd i mångas öron, men den är skön & inte minst väldigt dansvänlig!

Janet - Heartache On The Dancefloor



/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0