Friday, finally here!

Ja, äntligen är fredagen här igen, underbart faktiskt! Då kan man börja njuta i tre dagar nu innan jobbet startar igen på måndag. Det är faktiskt bara två veckor kvar nu innan jag får ledigt i två veckor, då jag även drar till Kroatien. Hur nice låter inte det? Efter min resa dit har jag en vecka kvar på jobbet, men jag hoppas att jag kan få förlängt, det skulle vara super!

För tillfället sitter jag här med en iskall, observera "is", har haft ölen i frysen i tre timmar. Mums säger jag bara, så gott det är! Ikväll vet jag fortfarande inte vad vi ska göra riktigt, Linko skulle iallafall bjuda på föris. Sen får vi helt enkelt se vart vi tar oss!

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0