Hangover,

Jag hade inte förväntat mig en sådan här baksmälla idag - huvudvärk som fan, helt slut i kroppen, känner mig totaldöd. Så jävla full var jag inte imorse när jag lade mig, förvisso var jag rätt full innan det. Nu är det ju iallafall som det är, & vill man festa får man fan ta konsekvenserna, I guess.

Var en ganska bra gårdag igår, som jag började lite smått hemma hos mig själv med tre öl. Efter att jag ätit mat här hemma for jag vidare till Cronko för att fortsätta, där var det redan en massa folk. Jag satte mig ner bland folket & drack lite, prata lite, hade det allmänt mysigt & trevligt! :)
Efter att ha varit hemma hos Cronko i cirka 2-3 timmar begav vi oss ner mot Tullhuset. Där avslutade även kvällen/natten. En trevlig & rolig kväll i det stora hela.





/p.a

Kommentarer
Postat av: angelica

du är så söt :D

2009-07-11 @ 21:38:16
URL: http://qqangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0