Känner doften av Fredag enda hit,!

& den doften av fredag är så ljuvlig, den kommer väldigt passande. Är väldigt utmattad i kroppen efter denna arbetsvecka, så helgen kommer fruktansvärt lägligt! Massa kalla öl, chilla, sova & allt vad det innebär, lovely! :)

Idag jobbade jag som vanligt, när jag kom innanför dörren här hemma hade far köpt högtalare till tv:n som jag fick hjälpa till att plugga in. Gubbarna är tydligen inte lika insatta som oss ungdomar i tekniken idag! Det fixade jag galant, men så lätt som jag trodde att det var, var det inte.

Därefter åt vi sillunch, drack öl & snaps, inte helt fel det inte. & eftersom jag varit sjukt godissugen hela dagen åkte jag & köpte godis efter middagen, mucho gott måste jag säga.

Nehe, kanske dags att avsluta kvällen framför tv:n en liten stund.

/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0