Nice weekend,

En ny fartfylld helg blev det igen, like it! Gårdagen bjöd som vanligt på fest igen, mycket trevligt om jag får säga det själv. Till en början såg det inte alls ut att bli något, men tillslut styrde vi ihop förkrök hemma hos Elin. En mycket mysig & pratvänlig förfest blev det, så jag tackar för det.
Efter detta begav vi oss ner mot Fina Fisken, slog oss ner & tog en öl. Mycket trevligt även det! Fina Firren stängde kl. 01.00, så begav oss till Tullen sista 45 minuterna för att shaka av oss lite. Tyvärr sög musiken denna kväll, väldigt tråkigt faktiskt. Tiden inne på Tullen gick väldigt fort, kändes som att man var där i tio minuter, sen stängde det. Men jag hade trevligt så länge det varade.
Efter stängningsdags begav jag mig hemåt igen för att sleepa.

En bra helg igen som sagt, det tackar jag alla som medverkade för.

Vill önska boysen som åker/åkte till Gotland idag en veckas trevlig vistelse där. Hoppas ni får det sjukt skoj, sup inte skallen i bitar bara!

/p.a

Kommentarer
Postat av: gotland boys

skallen är redan i bitar gubben ;)

2009-07-16 @ 14:44:45
Postat av: au

haha, kunde tänka mig det!

2009-07-16 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0