Fanfanfan,

åhååååå, kommer inte klara religionen imorgon. Helvete säger jag bara! Jag har pluggat sen jag kom hem från skolan idag, men det är alldeles för mycket att komma ihåg. Sisådär 80 sidor som jag har läst, 2 gånger om. Dessutom är det världens tråkigaste läsning i den boken, allting känns så oväsentligt.

Aja, jag hoppas för mitt eget bästa att jag klarar det. Måste kirra G!

Ska lägga mig i sängen alldeles strax & läsa det sista. Ska bara bränna en skiva åt min älskling Cronko först!

Niiiiiiiighty babes!

Kommentarer
Postat av: discofryk

hoppas det gick bra sötis

2009-06-04 @ 15:55:52
Postat av: petronella wadle

Lycka till i alla fall!

2009-06-05 @ 23:04:47
URL: http://wanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0