Måndag, & ny jobbvecka!

Ja, precis som rubriken säger är det måndag, det innebär ju även en ny vecka.
Just nu sitter jag & kollar på EM-finalen i U21 mellan England - Tyskland, Tyskarna leder med 0-1 i paus. Väldigt underhållande match faktiskt! (y)

Eftersom jag inte uppdaterat på några dagar tänkte jag nu därför sammanfatta min sköna helg.

Fredag: Slutade tidigt från jobbet, klockan ett närmare besämt. Cyklade hem direkt, satte mig i solen med en kall bira i hand, mumma! Satt i solen & bara njöt att det sköna vädret, lovely.
Efter det hoppade jag ner i badkaret, sedan gjorde jag mig i ordning för att därefter gå hem till Cronko där det ordnades förkrök samt kolla på matchen mellan Sverige - England. Tyvärr förlorade Sverige, men de gjorde en väldigt bra kämparinsats. Vände ett 3-0 underläge till 3-3, förlorade olyckligtvis på straffar efter att Molins skjutit i stoplen på första suddenstruffen.
Direkt efter matchens slut drog vi oss ett helt gäng ner på stan, vi hann kika lite snabbt på några löpare som sprang stadsloppet. Vi tog oss så snabbt vi kunde till Tullen för att försöka undvika så mycket kö som möjligt, men redan vi tio var det mycket folk. Som tur var hittade jag & Cronko några som vi kände längre fram i kön & kunde smita in där. Kom in runt 22.10, & då insåg vi hur mycket folk det verkligen var, det var fullproppat! En väldigt bra kväll i helhet, förutom att jag mådde lite dåligt i början efter att ha fått i mig för mycket alkohol.
Var hemma runt 04.00, hoppade då omedelbart ner i sängen.

Lördag: Vaknade ca. 08.45 av att min far väckte mig, jag hade lovat att följa med ut på sjön, så det blev inte mycket sömn alls. Usch vad dåligt jag mådde när jag steg upp ur sängen, inte kul alls.
Åkte hemifrån runt 09.00 mot vår båt, brummade sedan ut mot en ö som ligger nära Bokö.
Det var som väntat underbart väder denna dag också, så jag satte mig i solen & solade på momangen. Jag tog även ett dopp denna dag, första för året, riktigt skönt faktiskt!
Jag lyckades även somna i solen denna dag, brände mig förjävla mycket på ryggen, svider sjukt mycket nu faktiskt. Får dock skylla mig själv!
På kvällen åkte vi hem till kusin Joakim Holmér som skulle firas för att han fyllt 20 år. Gratulerar bästa kusin! Där bjöds det på riktigt god mat, öl & groggar. Tack för det, riktigt mysigt!
Återvände sedan till Trosa strax innan tolv, gick även på Tullen denna dag. Det var nästan lika mycket folk som på fredagen, så det var väldigt kul. Mycket trevligt folk träffade jag också, så det var nice.
Gick sedan hem när det stängde, var hemma runt 03.30, somnade in väldigt fint sen!

Söndag: En söndag som var precis lika slapp som alla andra söndagar, gjorde inte alls mycket under dagen. Hörde sedan av mig till Norre & frågade vad han gjorde, han skulle tydligen till Kvegerö & bada med Cronko, Ket & Henkan, så även jag följde med.
Det var ett mycket mysigt badställe faktiskt, dessutom var det riktigt skönt i vattnet, så det blev även några dopp under denna soliga dag.
Åkte hem vid sjutiden, slappade sedan resten av kvällen.

Summerar denna helgen som grymt bra, tack alla som medverkat för det. Nu ser vi fram emot en ny helg, kommer säkerligen bli asnice.

/p.a

Kommentarer
Postat av: carolina

haha jag tar inte åt mig eftersom att jag inte ens var värd att nämna en ända dag.

:)

2009-07-01 @ 16:40:51
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0