Nu är allting över,

Ja, allting är verkligen över nu, skolan, studenten & balen som var igår. Vet faktiskt inte hur det känns, som jag sagt tidigare är det mycket blandade känslor från min sida. Jag kommer sakna mycket från Tessintiden, men samtidigt är det så fruktansvärt skönt att inte behöva sitta vid en skolbänk. Alla forna klasskamrater, ni kommer vara saknade. Folk från klassen kommer jag säkerligen träffa igen, men vissa kommer jag nog inte träffa igen. Det är väldigt sorgligt, men jag antar att livet är så ibland. Jag önskar i alla fall den bästa lyckan nu i livet, ha det bäst!

Balen igår var hur rolig som helst. Regnet förstörde ganska mycket i början då vi fick stå ute & vänta på att få komma in. Sen när vi kom in var det väldigt mysigt, det var mycket mingel & prat runt omkring. Det var trerätters middag och alla rätterna var kanongoda!
Efter maten öppnade baren, då startade det hela på riktigt kan man säga. Det var ett liveband på plats & dom spelade grymt skönt musik. Alla dansade som aldrig förr & alla var så glada. Vi dansade säkerligen närmare 4 timmar i streck, det var så sjukt kul. Saknar det faktiskt redan! Synd att det slutade så tidigt, men det kanske bara var tur för min del eftersom jag jobba idag.
Som sagt, nu är livet ingen lek längre. Nu har man börjat jobba & försöker få in lite cash istället för att vara i skolan & läsa böcker. Jag tänker tillbaka på tiden i skolan, & jag erkänner faktiskt att jag saknar det jävligt mycket. SPID06 - Ni är guld värda! Nej, det är bara inse allvaret nu & göra sin grej, för det är exakt likadant för alla andra, alla måste jobba för att få in pengar.

Miss you boys & girls!

/p.a

Kommentarer
Postat av: DUSS

Vi är inte BF!! Vi är SP och vi är mycket bättre.

Vi är BÄST!



<3

2009-06-17 @ 18:36:41
URL: http://dusss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är fan inte BF, föralltid SP!



<3

2009-06-17 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0