& nu då,?

Vaknade imorse & en kände en otrolig tomhet. Igår var en dag man aldrig ville skulle ta slut, allting var så sjukt kul, allting var så bra! Kan inte riktigt sätta fingret på hur jag känner mig just nu, så mycket blandade känslor. Alla i klassen, alla bra lärare, jag kommer faktiskt sakna det. Jag kommer faktiskt sakna skolan, tro det eller ej. Tessin har lätt varit de tre bästa åren i mitt liv, det har varit tungt ibland, men för det mesta har det varit så fruktansvärt bra. Vad händer nu då?

Får faktiskt en tår i ögat, vill tillbaka till gårdagen, till lyckan! Nu börjar istället det riktiga livet, det så kallade vuxenlivet. Vet inte om jag är redo för det, men det tror jag att jag är. Lite positivt är det i alla fall att det är balen imorgon, då ska jag njuta så himla mycket, njuta av alla underbara studenter runt omkring, njuta av lycka, njuta av allt!

Jag vill tillbaka! :'(


/p.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0