Sådär då,

Nu sitter jag här & ska skriva lite om min helg som jag lovade. Orkar inte skriva allt i detalj, utan jag tänkte kort sammanfatta denna grymma helg!

Fredag (midsommar): Satt hemma till cirka kl. 18.00 & tittade färdigt på matchen som Sverige spelade mot Italien, tyvärr slutade ju denna match med en förlust för Svenskarna. Hate Italy!
Efter matchen for jag hem till Norre där det var massa trevligt folk. Jag slog mig ner bland dessa boys & bara snacka allmänt om allt, samtidigt som vi höll våra iskalla bärs i händerna. Efter en sisådär två timmar var det dags att slänga köttet på grillen, & tydligen var det jag som var grillmästaren denna kväll. Tur att dom inte tvekade på mina kunskaper, köttet blev hur gott som helst! (y)
Efter att ha smält ner maten lite & snackat ännu mer skit drog vi oss vidare mot Elin. Väl framme var det lite tjafs, vilket var mindre roligt. Vi var i alla fall där en liten stund, sedan insåg jag att mina öl var slut, så jag fick gå hemåt för att hämta ytterligare öl som fanns hemma. På vägen tillbaka ringer jag husvärden & hon berättar då att inget folk var kvar i princip, så jag vände tvärt hem igen. Lika bra var väl det, klockan var väldigt mycket, så det var skönt att komma hem till en varm & skön säng.
Tack för en mycket trevlig kväll allesammans!
 
Lördag:
En lördag då jag vaknade väääääldigt sent, närmare bestämt tre på dagen. Baksmällan var inte fin, så jag drog ganska snabbt i mig en öl för att lindra huvudvärken.
Vi var även bjudna på middag denna fina sommarkväll hos Ann & Thomas som bor några hus bort. Det bjöds på oxfilé & hemmagjord potatissallad, det smakade mucho fint!
Efteråt kom 4 boys hem till mig, nämare besämt Norre, Mackan, Mellis & Wester. Vi styrde ölspel & det var hur nice som helst. Klockan drog iväg ganska snabbt & vi gick därför ner till Tullhuset nere i hamnen här i Trosa.
Vi kom ner till Tullen runt kl. 23.30, skönt att det inte var någon kö, så det var bara att stiga på. Det var hyfsat mycket folk därinne, även mycket roligt & bra folk, så det var kul. En helt okej krogkväll, så jag var faktiskt rätt nöjd!
Sedan var det bara att glida hem. Satte mig vid datorn en stund med en grogg tillhands, som jag även nämnde i tidigare inlägg. Sedan somnade jag in väldigt bra, full & go som man var! :)

Idag: Vaknade upp rätt skapligt, solen sken, underbart! Skickade direkt sms till massa folk för att fråga om dom var intresserade av att lira fotboll eller volleyboll i detta sköna solsken. Vi drog ihop ett gäng, drog först ner till hamnen för att äta en glass, mums säger jag bara.
Därefter drog vi ner till fotbollsplan & lirade volleykick i ungefär två & en halv timma. Mycket trevligt!
Efteråt kände vi oss lite tomma i magen, så vi drog ner till Papa's nere på stan & smällde i oss en fet Viking kebab, det satt inte helt fel!
Nu på kvällen åkte Jag, Carro & systern min ner till hamnen & träffade lite trevligt folk & bara snackade lite. Jag återvände ganska snabbt hem & kikade på fotbollsmatchen på tv, Italien-Brasilien. Brasilien spelade ut Italienarna totalt & vann med 0-3, helt rättvist!
Nyss tog jag mig ett mycket skönt bad, nu tänkte jag avrunda denna grymma helg med att sova. Imorgon är det jobb!

God natt!

/p.a

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grillmästaren in my ass du fixade ju köttet till bara ett få tal personer själv så kirra man grillen tidigare då marijoteten av folket åt.. Åhhh ja vad bra det vart!

2009-06-24 @ 17:29:34
Postat av: Anonym

Haha, jaja. Dock blev inte köttet lika bra då hörde jag. Ingen som verkade tycka att er mat var god! :O

2009-06-25 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0