Mjäee,

Skola idag som vanligt, inget undantag. Dock segt med 2.5 timmars håltimma, men jag & cronko lyckades göra lite nytta under denna tid. Gjorde färdigt vår labrapport & köpte snus! :D

Nu när jag kom hem såg jag klart på en film som jag & carro startade på att se igår, Slumdog Millionaire! Den var inge vidare, rättare sagt kass. Det ända som var bra på filmen var slutet, fick faktiskt lite tårar i ögonen, (a)


För övrigt, någon som har något tips på sommarjobb?
Hör gärna av er om det, det vore kanonsnällt!

/ auru

Kommentarer
Postat av: amy

ja må säga att de var trevligt att ses igår & att du har en schyst blogg :) ciaoo!

2009-03-14 @ 14:39:07
URL: http://missrapp.devote.se
Postat av: auru

Ja, faktiskt! :)

tack så mycket.

2009-03-14 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0