Weheeeeeeei,

Lite kort om gårdagen:

Jag skippade skolan eftersom jag inte kom upp ur sängen, som tur var kollade vi bara på bio. Tog mig skapligt in till nyköping för att träffa Fille & Eken, vi käkade först lunch på donken, gick sedan runt på stan & kikade lite kläder. Sedan hem till Fille för att bara ta det lugnt, fixa sig i ordning lite för kvällen. Det bjöds även på riktigt god mat, gjord av mästerkocken i huset, det serverades världens godaste potatismos plus underbart goda biffar, det toppades med lite smält smör ovanpå, det var smaskens vill jag lova.

Efter middagen drog vi vidare på förkrök hemma hos carro, var där kanske en timma, efteråt drog vi vidare till någon annan jag inte minns namnet på. Trevligt var det i alla fall på båda ställena, tack för det! :)

Runt elva färdades vi med en evo8 till Tellus. Väl framme var kön sjuuukligt lång, segt att köa! Kom i alla fall in tillslut & väl därinne var det faktiskt ganska lyckat. Mycket dans, bira & toalettbesök, kul var det!






Idag vaknade jag, Eken & Fille rätt skapligt. Gick nästan omgående till sporthallen för att kika Onyx HJ möta Flen. Vinst för onyxpojkarna med 10-3, gratulerar!

Efter matchen fick vi skjuts av Ekens mor hem till vagnhärad, gick sedan till Hedeby för att kika lite innebandy även där. Tog bussen hem från vagnhärad vid 17.10, när jag kom hem lagade jag hamburgare, mums!

Nu bosatte jag mig vid denna dator, lär förbli sittandes här.

Fille drar tillbaka till fjällen imorgon igen, going too miss you bro! Ses snart igen!

/ auru

Kommentarer
Postat av: milla

vad fin du var i håret nu, philleboooooi

2009-03-20 @ 12:10:59
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack milla!



Inge partillejohnny för min del! (a)

2009-03-21 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0