wops,

Oj, insåg att jag varit lite dålig på att skriva nu i veckan, den enda förklaringen till det är väl att jag haft fullt upp med diverse saker. Skola, träning, plugg osv.

Idag har vi spelat match mot Telge SIBK, vann med 7-2. Riktigt, riktigt skönt att få vinna sista hemmamatchen för säsongen, sista hemmamatchen som junior. Buhu, känns verkligen skittråkigt att gå från junis till senior, juniorinnebandyn har fan varit det roligaste genom min innebandykarriär. Men ser faktiskt fram emot nästa säsong, det kan bli något riktigt bra!

Imorgon står det "PARTY" på agendan, notera de stora bokstäverna. Imorgon ska det bli röj! Vi ska fira Makkie som fyllt 18 i veckan, & det ska vi göra med bravur!

Snart hoppar jag till sängs, see ya soon!

/ auru

Kommentarer
Postat av: kristofferfryk

ah riktigt bra match från din sida idag snygging! Imorn kör vi, taggaaaaAA!!!!

2009-03-07 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0