Ännu en fråga,

vilken person ser du upp till mest här i världen? (förutom mamma och pappa om dom nu kommer på första plats)

Svar: Oj, en väldigt svår fråga. Jag tror nog inte jag ser upp till något mer än någon annan, jag ser upp till många människor väldigt mycket. Jag ser väldigt mycket upp till min mor & far, min syster, alla mina boys, Carro är även väldigt viktig för mig. Självklart finns det många andra jag ser upp till, dock kanske inte lika mycket. Alla mina vänner är viktiga för mig, även alla i min släkt.

Kommentarer
Postat av: isabelle auru

ååååh, vad söt du är <3



jag älskar dig philippppo!

2009-05-23 @ 00:06:48
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0