Bedtime,?

Sov lite extra idag, riktigt skönt. Som tur var gjorde vi inget speciellt på historian som var våran förstalektion. Kom ganska passande till svenskan, där fortsatte vi kolla på filmen som vi kollade på förra onsdagen. Rätt skön rulle ändå! :) Sen hade vi långt hål, sedan var det natur. Diskuterade bara vad vi ska göra nästkommande lektionerna, sen fick vi sluta för dagen!

Jag åkte därefter ner på stan & träffa Fille & St.Eken. Vi satte oss på Kaffe latte, dom tog en varsin kopp kaffe. Jag & Eken tog sedan bussen.






Har inte gjort något sedan jag kom hem, bara chillat med andra ord.

Snart dags att lägga mig i min sköööööööna säng! :*

/ aaaaaaaaaaauru

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är nog det snyggaste jag sett, (;

2009-05-10 @ 16:17:21
Postat av: auru

tackrå!

2009-05-10 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0