Frågor & svar,

har du flickvän just nu?

Svar: Nej, det har jag inte.

vad ska du göra efter skolan?

Svar: Nu i sommar ska jag jobba hade jag tänkt. I höst har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, men jag antar att det blir jobb i höst också. Nästa höst lär jag säkerligen plugga vidare, men det återstår att se!

hur många flickor/pojkar har du legat med?

Svar: Jag antar att någon av mina pojkar som ställt denna fråga?! Jag låter i alla fall detta svar förbli osagt.

använder du fountation?

Svar: Nej, men jag använder foundation. Skämt & sido, jag brukar använda puder, dock bara när det är fest. Ibland kan jag även använda solpuder.



Ställ mer frågor om ni vill veta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0