Helhelg i nyköping,

I fredags firade vi grabbar vår gullis Fredrik Hellstrand. Gratulerar på 18-årsdagen! Vi var hemma hos honom, åt gott & drack gott. Det var jättemysigt! Sedan var det nyköping som gällde, många drog på krogen men jag & några till drog på fest.

I lördags gick jag upp mucho tidigt för att jag skulle på try-out med Onyx. Jag mådde verkligen asdåligt, fyyyyyyyyfaa-an! Hade mitt hårdaste träningspass någonsin tror jag, hela min kropp gör ont. Har sådan jävla träningsverk!
På lördagskvällen tog jag & rille det lugnt hemma hos Lulle, vi åt godis & chips, drack även massa cola. Fille ringde lite senare & frågade om vi skulle hänga med till Max, det gjorde vi. Efter det kikade vi hemma hos Carro om det var något drag hemma hos henne.

Gick upp tidigt idag också eftersom att det var träning. Halv 9 var det samling i ramdalen. Lyckligtvis var det bara spel idag, ingen jävla styrka! Så jag var nöjd.

Kom hem ifrån nyköping runt 15.00. Har inte rört mig ett skit sen dess, det tänker jag itne göra heller! är fruktansvärt trött.

På återseende!

/ auru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0