Korvförsäljarn,!

Lite stolt är jag faktiskt över mig själv efter denna bakistorsdag. Det var som sagt fest igår hemma hos Philip Jansson. Tack för det, riktigt rolig kväll!

Steg upp klockan 08.50 för att ta bussen till Nyköping, notera att jag gick & lade mig 04.30, så det blev inte alls många timmars sömn. Vaknade upp svintrött & mådde dåligt som bara den. I alla fall, jag tog mig till Nyköping för att sälja korv, tro det eller ej. Carros mor känner nog som har en korvvagn ute på gumsbacken, & eftersom det var ett större evenemang därute idag & det skulle komma mycket människor var det ett perfekt tillfälle att sälja lite korv. Stod där i ungefär 4.5 timmar, fick 400 kronor, så det var ändå värt!

Nu på kvällen har jag även pluggat, så lite nytta har jag gjort idag! :)

Tänkte bannemig sova snart, jag är hur trött som helst.


Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0