Ännu en söndag, en söndag fylld av ångest..

Ja, rubriken säger det mesta, men ändå inte. En grymt bra kväll/natt som inte slutade alls lika bra, tyvärr.

Jag plus några boys åkte till Otten i Norrköping & öste på, det var riktigt kul. Mycket folk, mycket dans & mycket roligt rakt igenom. Som sagt, det slutade inte riktigt lika roligt. När vi kommit ut från Otten känner jag efter i alla fickor & märker att min telefon inte finns där. Min nya telefon som jag haft i max en månad, så jävla surt alltså! Så idag är man inte den gladaste, inte föräldrarna heller direkt!

Idag har jag inte gjort mycket, bara suttit framför tv:n & datorn, varit ute med hundarna. Har inte haft ork till något annat, men så ska ju söndagarna vara.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen & sova, är sjukt trött. Jobb imorgon!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: pontii

Missade man mkt i norpan alltså? va ju pank så pallade inte dra med, värt o skuldsätta sig för en krogrunda som ändå slutar med att man ligger o hatar sig själv dagen efter för man alltid ska dricka så man blir pissbakis..:P

illa med mobilen, men det är sånt som händer på fyllan, jag har ju blivit av med mobil o iPod så :D

2009-11-09 @ 18:36:37
URL: http://pontis.blogg.se/
Postat av: aur

Ja, du missa fan mycket. Galet jävla kul var det! :)

hah, bakis får du alltid räkna med att du blir, det är charmen med det hela!

2009-11-09 @ 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0